Renaissance Business Podcast #1- A kezdetek
X, Magyar Marketing Fesztivál
A válságok sikeres túlélésének az egyik legjobb módja, ha a képzésedre még nagyobb hangsúlyt helyezel! Ennek az egyik fontos eszköze és helyszíne lehet a X. Magyar Marketing Fesztivál. Mi nem csak ott leszünk, de a FALCON Business Club kiemelt helyen…
#02 Történetek az énmárkáról – Az ingatlanos
Énmárka. Mára már sokak számára elfogadott, míg mások számára felesleges szemfényvesztésnek tűnik. A valóság ellenben az, hogy ahogy az üzleti márkáknál, úgy a személyes márkák esetében is igaz az, hogy a jól felépített márka egy olyan marketing eszköz, ami jól…
#01 Történetek az énmárkáról – A pizzafutár
Énmárka. Gyakran találkozunk vele, gyakran halljuk, mennyire fontos ennek a kialakítása, közben pedig sokszor találkozom azzal a problémával, hogy legtöbben nem tudják hogyan is alakítsák ki a saját márkájukat. Ezt valamiért amolyan misztikus, megfoghatatlan dologként kezelik. Ezért írok pár olyan…
Tökéletes vs. kiváló
Azt tapasztalom, hogy egyre többen próbálkoznak úgy sikereket elérni, hogy maximalistaként élik az életüket, folyamatosan a tökéletesre törekednek, a tökéletes munkát fogadják el másoktól és önmaguktól is. Ez viszont folyamatos kudarcélményhez, negatív érzések kialakuláshoz vezethet. Az én életemben is volt…
A félreértett motiváció
A motiváció sokak számára egy lejáratott, majdhogynem elutasított kifejezést jelent. Amikor a motiváció kerül szóba, akkor a legtöbben valamilyen erős célokra, fontos álmokra és annak eléréséhez szükséges erőre gondolnak. Motivációs idézetek, filmek, könyvek kerülnek szóba. Gyakran arról folyik az értekezés,…
A siker első titka
Tudod mi a siker legnagyobb titka? Az, hogy nincs B terv! Azoknak az embereknek, akik a legnagyobb dolgokat hozták létre, érték el a világban, nem volt B tervük! Nem volt kérdés számukra, hogy amit véghez akarnak vinni, az vajon sikerül-e,…
SEO az új „isten”?
Be kell vallanom, hogy nagyon nem értek hozzá, nagyon távol áll tőlem a keresőoptimalizálás. Sőt, minden valószínűség szerint komoly paradigmaváltásra volna szükségem ezen a területen. Hogy miért is írok mégis erről? Mert az én érzékelésem szerint most a csapból is…
Drága reklám olcsón – Marketing Riport
Forrás: Wolf Gábor – Marketing Commando
Mennyi pénz van a piacodban? – Marketing riport
Forrás: Wolf Gábor – Marketing Commando
Hogyan éld túl a válságot