Mi a különbség a faktoring és a követeléskezelés között?
A számlák kiegyenlítésére két hatékonyan működő lehetőséged is van: a faktoring a még le nem járt számlákhoz, valamint a követeléskezelés lejárt számlák esetén. Elsőre ez két azonos területnek tűnik, de sok különbség teszi őket más-más helyzetekben használható technikává. Szeretnél a…
5 gondolkodási hiba, amibe mindenki beleesik
Miért nem vagyunk racionálisak? Egy-egy döntési helyzetben számtalan válaszlehetőséget kell végiggondolnunk bizonytalan nyereségekkel és veszteségekkel. Ráadásul a lehetőségek következményei is gyakran szerteágazóak. Nem is lenne semmi gond, ha agyunk egy számítógép feldolgozó képességével és végtelen idővel rendelkezne. Ugyanakkor a valóságban…
Gondolatok a kudarcról
A kudarc egy veszélyes szó és ha rosszul kezeljük, akkor szép lassan teljesentönkre teheti az önbizalmunkat, önbecsülésünket, majd végül az egész életünket!Az addig teljesen normális reakció, hogy ha valami nem sikerül, akkor aztkudarcként éljük meg. Nincs is ezzel semmi baj,…
Egyedül nem megy
Ahogy a dal is mondja: Egyedül nem megy. Sokan próbálkoznak azzal, hogy egyedül érjenek a csúcsra. Volt idő, amikor én magam is azt hittem, csak az van rendesen elintézve, megcsinálva, amit én végzek el. Ez duplán önámítás. Egyrészt senki nem…
Ügyfél kifogáskezelés
A LinkedIn oldalán olvastam egy bejegyzést Nagy Gábor marketingpunk „tollából” https://nagygabormarketing.hu ami elgondolkodtatott és ez inspirált ennek a blogbejegyzésnek a megírására. Az eredeti bejegyzés szövegét az alábbiakban olvashatjátok: Mi a jó válasz ezekre az ügyfél kérésekre? „Kellene egy gyors javítás…
#02 Történetek az énmárkáról – Az ingatlanos
Énmárka. Mára már sokak számára elfogadott, míg mások számára felesleges szemfényvesztésnek tűnik. A valóság ellenben az, hogy ahogy az üzleti márkáknál, úgy a személyes márkák esetében is igaz az, hogy a jól felépített márka egy olyan marketing eszköz, ami jól…
#01 Történetek az énmárkáról – A pizzafutár
Énmárka. Gyakran találkozunk vele, gyakran halljuk, mennyire fontos ennek a kialakítása, közben pedig sokszor találkozom azzal a problémával, hogy legtöbben nem tudják hogyan is alakítsák ki a saját márkájukat. Ezt valamiért amolyan misztikus, megfoghatatlan dologként kezelik. Ezért írok pár olyan…
Tökéletes vs. kiváló
Azt tapasztalom, hogy egyre többen próbálkoznak úgy sikereket elérni, hogy maximalistaként élik az életüket, folyamatosan a tökéletesre törekednek, a tökéletes munkát fogadják el másoktól és önmaguktól is. Ez viszont folyamatos kudarcélményhez, negatív érzések kialakuláshoz vezethet. Az én életemben is volt…
A siker első titka
Tudod mi a siker legnagyobb titka? Az, hogy nincs B terv! Azoknak az embereknek, akik a legnagyobb dolgokat hozták létre, érték el a világban, nem volt B tervük! Nem volt kérdés számukra, hogy amit véghez akarnak vinni, az vajon sikerül-e,…
SEO az új „isten”?
Be kell vallanom, hogy nagyon nem értek hozzá, nagyon távol áll tőlem a keresőoptimalizálás. Sőt, minden valószínűség szerint komoly paradigmaváltásra volna szükségem ezen a területen. Hogy miért is írok mégis erről? Mert az én érzékelésem szerint most a csapból is…